Thursday 20 October 2016

Majlis Konvokesyen UTM ke-57 | 22-25 Oktober 2016

http://www.utm.my/convocation/ 

 It is happening soon...

Ya, Majlis Konvokesyen UTM ke-57 akan berlangsung pada 22-25 Oktober 2016 di UTM Skudai. Saya, setelah berjaya menamatkan pengajian PhD dalam Kejuruteraan Mekanikal dan telah lulus senat pada awal Oktober 2016, adalah salah seorang graduan yang bakal menjejakkan kaki di pentas ini. Untuk graduan Doktor Falsafah, semua akan menghadiri sesi pertama Majlis Konvokesyen UTM ke-57 yang dijadualkan pada 22 Oktober 2016 (Sabtu) pagi.

Tomorrow is the day...tapi, atas sebab-sebab tertentu, saya tak dapat hadir esok. Walaupun ikutkan hati saya memang inilah masa yang sesuai untuk saya meraikan kejayaan saya berhempas pulas menamatkan pengajian terutamanya pada tahun terakhir ni, sehingga sempat masuk ke mesyuarat senat yang terakhir sebelum konvo, dan senat telah luluskan. Saya mulakan pengajian pada awal 2012, berhenti kerja untuk belajar sepenuh masa <Kisah lanjut di sini>.

Hari pendaftaran sebagai pelajar pada 2012
Saya telah memohon penangguhan konvokesyen, dan permohonan tersebut telah diluluskan. Jadi, in sya Allah tahun hadapan saya akan menerima scroll PhD saya. Bagaimanapun, surat senat telahpun saya terima yang menyatakan bahawa saya telah lulus senat dan secara rasminya, telah dianugerahkan Degree of Doctor of Philosophy (Mechanical Engineering) bermula 05 September 2016.

Alhamdulillah...semoga saya dan orang-orang tersayang dapat menghadiri Majlis Konvokesyen UTM ke-58 tahun 2017.

https://www.facebook.com/events/1207525895976847/



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...